torsdag 3 september 2009


Godkväll, får jag väl säga nu? Klockan är ju snart 11, eller ja halv 11 iallafall hihi^^ Idag har jag faktiskt inte gjort någonting,suttit vid datan nästan hela dagen & så gick jag ut med älskliingen Sandrew en stund & tog en cigg.. sen resten av kvällen har jag bara suttit här..haha,kul liv? Nej men jag har varit så förbannat trött idag, så kände att jag behövde bara ta det lugnt och nörda mig framför datorn idag:)Men ja iallafall så är jag på lite bättre humör nu,men jag är fortfarande sjukttrött..eftersom jag aldrig tog en powernap förut,så snart blir det läggdags för min del! Men innan jag somnar så ska jag läsa Anne-Franks dagbok,den verkar mycket bra! Just det! Jag glömde berätta att snart kommer det ske endel förändringar. Just nu håller en väldigt trevlig tjej på att fixa designen till min blogg,alltså på blogg.se,så när den är klar kommer jag INTE blogga här mera, så ni vet!

xoxo aallelicious

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar