tisdag 1 september 2009

Ligger i soffan hos Anton just nu och kollar på sagan om ringen 1;an. Den är sjuuukt bra,men ändå sorlig på något sätt..vet inte varför jag blir lite ledsen när jag ser filmen(!?) Men iallafall idag hade jag möte i skolan kl 10, och det gick bra!Fick några goda nyheter som hjälper mig med mitt skolarbete,men inget ni får veta ;) Sen åkte jag en sväng till Veronica och vi åkte hem till mig och färgade mitt hår IGEN!, men är fortfarande inte nöjd!Blir aldrig nöjd, och just nu hatar jag mitt hår!Men tyvärr kan jag inte färga det än på ett tag eftersom det har blivit så slitet. Men jag ska klippa mig snart tror jag & gör ett antal hårinpackningar!:) Men iallafall sen åkte vi ner till stan & träffade Sandra och Adam,jag köpte cigg och sen åkte jag till min älskliing!:) Ikv så ska vi kolla ALLA sagan om ringen filmerna,OM vi orkar så att säga haha!


xoxo aallelicious ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar