onsdag 2 september 2009

SKÖNHETS TIPS!

1.Pösiga ögon och påsar under ögonen
Håll en metallsked under kallt vatten och håll sedan skeden mot den pösiga delen i åtminstone en minut. Ett annat tips är att lägga tepåsar med kamomill eller gurkbitar över dina ögon i ca 15 minuter och sedan skölja av väl med kallt vatten.

2. Gör flera hårinpackningar & tahand om ditt hår! Om du plattar & fönar håret borde du använda Loreal Studio innan du plattar eller fönar håret, eftersom ditt hår inte blir lika slitet!

3. Ta hand om dina naglar! Alla vill väll ha fina,långa & fräsha naglar?Det vill iallafall jag!Om du biter på dina naglar borde du köpa lösnaglar, det ser mycket bättre ut! Och om du har långa naglar,fila dom. Man kan fila dom runda,fyrkantiga & hur man vill. Jag filade iallfall mina naglar ungefär som lösnaglar,skitsnyggt!Sen kan du även avända genomskinligt nagelack,riktigt fräsht!


4.Gör ansiktsmaskar,peelingar och tvätta av sminket på kvällen innan du går & lägger dig,helt med tvål!Om du har mycket finnar använd då finnmedel för en fräshare hud!


5.Är dina fötter torra? Använd då fotskrubb som finns på KICKS som kostar endast 20 kr. Det hjälper jag har testat!


Det var mina tips! Hope u like it!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar