måndag 13 april 2009

Måndag natt!


Hej!

Första inlägget i min nya blogg då! Det ser lite tomt ut, har inte fått in bilder och designat bloggen än, men förstår inte riktigt hur man gör, men de kommer! Idag har jag bara varit hos min älskling hela dagen & jag saknar honom redan! Jag är faktiskt lite smått irreterad på min kära pojkvän, nu det senaste har det ju blivit så att jag sovit mycket hos honom, men nu när jag sover hemma känns det alltid så ensamt så jag kan inte sova.. det är väl antagligen anledningen till att jag sitter uppe nu!Det är ju skola imorgon också.. ingenting jag direkt längtar till, men nu är det i allafall bara 2 månader kvar tills sommarlov. Gud vad skönt säger jag bara! Nej, nu måste jag verkligen sluta. Klockan börjar bli mycket och jag kommer inte komma upp i tid imorn, så godnatt! Bloggar mer imorgon om jag hinner.

Puss!

2 kommentarer:

  1. www.bloglovin.com bli medlem, leta upp dina bloggfavoriter och genast så blir du uppdaterad om vad de skriver. Bra, bättre, bäst = Bloglovin. PUSS! :)

    SvaraRadera
  2. okej, tack för tipset! :)

    Puss!

    SvaraRadera