tisdag 14 april 2009

Tråkig dag..


Halloj!:)
Idag kom jag faktiskt upp i tid, det var längesedan det hände!Riktigt stolt om jag får säga det själv! Jag som trodde att det skulle vara sol & varmt väder idag, men nähää det blev det inte. Skolan var lika seg som vanligt,men dagen gick rättså fort så det var i allafall skönt de! Idag har jag nästan inte gjort någonting, tagit en dusch och haft sån jävla mensvärk, killar det finns inget värre så kom inte o säg att det inte kan göra så ont, för ni vet INGET! I allafall så har jag typ suttit här nästan hela dagen, kul liv!Hade egentligen planerat att träffa fjanton idag, men han dissade den jäveln!haha.. Men det var lika bra ändå,så kan jag sooova och bara ta det lungt jag som är så trött! Jag vill ha sommarkläder!! Någon som har hittat något snyggt än?:) Jag är desperat behöver sommarkläder,sommarskor,bikini.. ja massor!..Nä nu ska jag ta mig en tur upp till älsklings korvan katrin haha, och se vad hon håller på mig:) ha de bra, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar