fredag 17 april 2009


Tjoo!
Just nu sitter jag i skolan & svarar på frågor till en filmrecension och filmen jag valt är Seven Pounds. Frågorna går väl bra men den sista MVG frågan är klurig.. vet inte riktigt hur jag ska skriva;S Idag slutar jag halv fyra,så jäkla jobbigt att sluta sent på en freedah!Men sen ska min familj kanske ut och käka med Sofias och hennes familj,mysigt! Efter det blir det nog till att köpa några cider och sitta ute i solen och chilla med tjejerna!:)Och igår blev det faktiskt inte bara att sitta hemma och bli uttråkad, gött de! Sofia kom förbi en sväng så gick vi ut och satte oss på ett bord i solen,snackade lite och tittade i skvallertidningar haha! Mysigt var det!:)


Du sårar mig, kan du inte se det? Eller bryr du dig bara inte längre...?
Jag önskade du kunde förstå mig och hur jag känner när du gör som du gör..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar