torsdag 16 april 2009

SOMMAR!



hejsan!
Gårdagen;Då var det skolan, som var ganska seg, men det gick ifall.. Sen efter det var jag bara hemma och tog det lugnt. Klockan 11 ringde baby mig och frågade om jag ville komma bort för att han inte ville sova själv, och det gjorde jag. Så mysigt! Tråkigt bara att han blivit sjuk, så det blir väl inte att vi ses på några dagar :/

Idag: Skolan 08.25, men såklart försov jag mig eftersom jag sov hos baby haha:)Kom iväg vid 09.00 ist. Kvart över 10 hade jag möte, och det gick väl ganska bra:) + Att jag fixat min praoa nu, och det blir på Street one, en klädaffär på Etage. Praoar där vecka 18 & 19, besök mig gärna! Måste bara säga att det är underbart väder idag! Funderar på att gå ut och lägga mig på baksidan & sola,det skulle vara riktigt gött! Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag riktigt.. lite halvtråkigt faktiskt. Hoppas verkligen jag får mina pengar från J. idag eller imorgon så jag kan köpa mina efterlängtade cider och bara sitta o chilla i solen någonstans med tjejerna! Vad ska alla andra göra till helgen i det fina vädret?:) men ska dra mig nu, ha de bra! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar