måndag 22 juni 2009

jobb & varmt väder!


hej bloggen:)
Jag har faktiskt inte haft tid att "blogga" eller vad man nu ska kalla det, det
senaste. Jag har ju jobbat sen tisdags förra veckan så jag har vart väldigt trött. Idag jobbade jag från kl 08.30 - 15.30 tiden går oerhört långsamt kan jag lova er! Idag har jag fakttiskt inte gjort någonting har bara suttit hemma efter jobbet o vilat mig lite för jag har fått en sån jädrans träningsverk från när jag gick till stan från strömslund på en kvart och det är snabbt! Men nu kan jag nästan inte gå, känner mig som en fet kossa:S Ja, dessutom så känner jag ju mig fet som en kossa på riktigt, och otroligt ful!Känner att jag måste börja träna nu, men det blir väl efter jag slutat jobbet. Föresten så färgade jag håret igår, gjorde lite mörkbruna slingor, det blev väl helt okej:) Imorn ska jag jobba igen från kl 07.30 - 14.30 men funderar faktiskt att ändra mina tider till 07.00 - 13.30, vad tycker ni? Kanske åker till anton en stund också, och det blir väl film som vanligt.. men killen är helt underbar, ni ska bara veta!:)Men nu måste jag sluta, ha det bra! puss / allelicious.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar