måndag 29 juni 2009

titta vad jag hittade, ännu en fjortisbloggare! :)


holla:)
Kom hem från jobbet för en stund sen,gud vad trött jag är! Men i allafall så när jag satt o kollade runt lite på internet kommer jag in på den "kända" desire's blogg, alltså hon på bilden.http://desireenilsson.blogg.se/ här har ni hennes blogg. Jag fattar inte vad denna tjejen tänker med? Vad är hon egentligen känd för? Att vara en fjortisbloggare som bråkar med en annan tjej? & som leker att hon har värsta självförtroendet och är så snygg/ känner så många. Herregud tjejen borde lära sig att sminka sig normalt inte ha en fet rand runt huvudet! "Desiree diaree" haha, hon är ju bara patetisk, get a life fjortis! så dagens diss till henne!:) Men nu ska jag ut uppdaterar kanske sen :)puss / a.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar