onsdag 10 juni 2009

regn regn bara massa regn..


hej!
Det var verkligen jätte längesen jag skrev, men har helt glömt bort det eller bara inte orkat haha:) Men nu ska det bli ändring på det! Det har hänt ganska mycket sen senast jag skrev.Jag har;
* Färgat håret ( ljusare )
* Fyllt år!
* Min bror har tagit studenten
* Har badat i gardesanna
* Moppekurs & klarade det!
Ja det var väl allt jag kom på nu. Idag har jag faktiskt inte gjort någonting, legat hemma och bara sovit, fast Katrin var ju här & sov också hiihi:)Men så klart var det ju skola idag också, hade slöjd och brände mig på ett jävla borr,kan lova er att det känns! Jag har faktiskt inte gjort så mycket denna veckan, igår träffade jag Sandra baby en liten stund, träffade Anton någon dag också,men har faktiskt glömt vilken dag det var:P Imorn slutar jag ifall kl tolv eller ett, så skönt! Efter skolan ska jag hem till älskling en stund:) Imorn kanske det blir vbg promoe ska sjunga, han som sjunger svennebanan. Inte för att jag gillar låten så värst mycket men bättre än att sitta hemma o ha tråkigt, eller a om jag inte åker till älsklingen:)Sommarlovet börjar ju nu på fredag också, gött! Men blir inte ledig så länge eftersom jag ska jobba på tisdagen, usch! Men det blir pengar till mig ifall:) Vad händer på midsommar? Själv vet jag inte riktigt, en kompis erbjöd mig följa med till lidköping över helgen,är inte jättesugen på det men vi får väl se :) Nu ska jag sluta, ska ta mig lite mat. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar