fredag 12 juni 2009

skolavslutning & regn!


hejsan!
Idag var det skolavslutning kl 11.00, och det var det sämsta vädret jag någonsin varit med om på någon skolavslutning! Tog bussen halv 11 till stan för jag vägrade att gå i det vädret! Vi samlades i aulan direkt & sen efter det gick vi till klassrummet, fikade & fick våra betyg:)Och såklart tog ju Emmelie några kort på hela klassen, lägger upp bilderna när jag fått dom!:)Idag har jag faktiskt inte gjort någonting, kom hem vid halv 1 tog en macka och gick och la mig:P Sen vaknade jag väl runt 3 eller något, var uppe en liten stund men gick och la mig igen haha:P Efter det vaknade jag IGEN, käkade lite & så kollade jag på tv en stund, och nu sitter jag här:) Idag ska jag faktiskt inte göra någonting,eller när Katriin babe kommer hem ska vi kolla på en film & ha lite mys!:) Imorn ska jag på kalas hos min mosters man efter det åker jag hem till min baby! Glömde att säga att i torsdags var det faktiskt 8 månader för mig & min älskling..Grattis till oss!:)Btw,bilden jag har det var så jag såg ut på skolavslutningen:)) Men nu måste jag sluta, ha det så bra! Puss/ a.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar