fredag 10 juli 2009

not ma day today.



Idag är det inte min dag! Jag är så jävla irreterad på allting & en viss person!Men men så är det väl ibland. Känt att jag inte bloggat på ett tag, men har inte varit hemma så mycket och har inte haft orken:P Igår var jag hos anton till halv 8 eller något sen kom sofia och hämtade mig:)Sen var jag bara hemma o kollade tv till typ halv 12, då drog jag till sandra i vbg men stannade bara en stund o snackade lite, så drog jag hem vid halv 1 :) Kunde inte somma så kollade på tv till typ 3 hah:P Idag REGNAR det också, men jag ska väl till anton vi ska väl chekka film eller något. Problemet är bara hur jag ska komma dit, har inget busskort, no money & min mamma har tagit min moppe :S haha .. Just de ja, min vän johanna har ju åkt till kroatien i 3 veckor nu:( saknar henne redan! Så vi hade en liten chillkväll hemma hos anton i onsdags, tog de lugnt o drack ngra cider:)

* Cassie - Keep on loving me
Var inne på krillebooi's blogg( http://rahlenfeldt.blogg.se/ )
Och då såg jag att han hade lagt upp cassie - keep on loving me,
lyssnade på låten & den är sjukt bra,årets sommar låt! ETT MÅSTE!
LYSSNA LÅTEN ÄR SJUKT BRA, I JUST LOVE IT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar