tisdag 18 augusti 2009

babyaallice & allelicious on tha pic.


Hallådäär!
Nu var det verkligen jättelängsen jag uppdaterade känner jag!Men jag har nästan inte varit hemma & har försökt fixa med min nya blogg,säger till direkt när den är klar!Det har hänt en hel del roliga & tråkiga saker nu det senaste, som ni inte får veta!Feel the pain!:) Åhhh imorn börjar skolan igen...fyfan vad tråkigt måste jag säga! Och gud vad fort 10 veckor har gått. Tycker inte ni det? Jag hade möte redan idag med skolan,kände bara blläääääää! Typiskt också att det ska bli jättefint väder nu när skolan börjar! Idag har jag inte gjort så jättemycket,först hade jag ju möte med skolan kl halv 12 sen åkte jag hem & gjorde mat. Potatissallad & bacon, jättegott faktiskt!:)Jag är MÄSTARE på att laga mat:D Sen åkte jag & min mamma till Överby och handlade mat.. Så nu har jag faktiskt inte gjort någonting. Bara slappat eftersom jag är såååå hiiiimla TRÖTT!Men jag kan inte gå och lägga mig nu för då kommer jag inte somna sen:/ BUHU... Men nu ska jag vara lite nyttig & ta ett glas juice,2 gula kiwi & riskakor,gött!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar