torsdag 6 augusti 2009

heejsan!

Jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera igår, men det hann jag inte för direkt efter vi vart och solat gick jag & Katrin o köpte cigg,sen snabbt in i duschen,upp till Katrin o sminkade mig sen drog jag på mig lite fina kläder och så skjussade min syster katrin till Statoil och mig till Fjanton. Idag gick jag o fjanton upp klockan 4 typ, sen vid 5 åkte vi till antons pappa för han fyllde år, vi fick massa god mat och tårta,det var mysigt! Och måste bara säga vilket underbart skönt väder det var idag OCH igår! Kom hem för en liten stundsen, har inte gjort någonting mer än att städa min kanins bur haha. Vet inte riktigt vad jag ska göra sen, tror ja går upp till katrin:) Egentligen ville jag sola, men klockan är ju 21.30 nu, vet inte om jag orkar åka ner till stan själv o sola.. men fårse, om ja orkar så tar jag väl 22.10 bussen ner. Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske träffa Isabelle,eller älsklingen? Ingenaning, får välse vad som händer.. Jag vet att jag sagt att jag skulle lägga in bilder nu när jag har en mobil med den bra kamera, men nu är det ju så att jag såklart har tappat bort inladdningskabeln, så smart som jag är! Men jag ska leta efter den sen eller något när jag orkar. Men tjaaa, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar