torsdag 6 augusti 2009

halv 1, och inte trött?


Klockan är halv ett och jag sitter fortfarande här,vänt på dygnen dom senaste dagarna, eller den senaste veckan,brukar somna vid 5 nu,inte bra! Åkte ner till stan och solade förut, runt tio, gött! Jag vill bli brun & fin! Imorgon så ska jag kanske träffa Bella (Isabelle) en stund,vi ska sola tror jag! hennes blogg; www.isabellenimark.blogg.se, och så ska jag såklart träffa älsklings J. Vi ska kolla runt i stan tror jag, se om jag hittar något fint! Funderar faktiskt på att färga mitt hår ljusare,IGEN!Haha,jag vet att jag färgar håret ofta men tycker det är så tråkigt att se lika dan ut hela tiden, funderar på att färga håret till ljusbrunt lite mörkare än jag hade förra gången. Tror inte ni sett bild på det, men kan visa det någon dag! I allafall, så lite senare på dagen,typ kvällen ska jag träffa hjärtat & vi ska mysa och dricka våran schampang!:) Btw,någon som vet hur man kollar hur många besökare man har? Och så undrar jag om det är någon som är bra på att designa bloggar, som kan hjälpa mig? Vore jättesnällt! Puussar på er! Uppdaterar senare FÖRMODLIGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar