söndag 9 augusti 2009

överdrivna fjortiis bloggar.


Alexandra har en åsikt!



Som ni alla vet så hatar jag verkligen överdrivna fjortisbloggare.Då menar jag tjejer med fetaste brunkräms linjen och massa idominsalva på läpparna & leker jätterika,kaxiga osv.Bilden är lånad från www.jussiieoannaofsweden.blogg.se, där har ni ett exempel och vi har även blonjennie.blogg.se,visst dom är väl jättesöta men dom kanske skulle vara lite sötare om dom faktiskt kunde sminka sig & bete sig som 15 år ist för 12 år.Jaja men folk är väl som dom är,tycker dom borde läsa & ta till sig av det jag skrivit. Så sluta med idominsalva & för mkt brunkräm!Bara ett tips!:) Btw,söt bild på Jussieoannaofsweden. pussar aallelicious!

1 kommentar:

  1. hejj
    vi har inte brunkräm och definift inte idomin på läpparna för det är riktigt fult enligt oss, okej jag har foundation på läpparna & tkr jag själv är en fjortis, men jag tkr inte att jag beter mej som en 12åring iaf !
    / jussiie

    SvaraRadera