tisdag 25 augusti 2009


Hemma nu,sitter & äter toast med oboy till,göttans! Så snart ska jag gå och lägga mig,(23.00) tidígt va?!Men jag måste ju orka upp imorn + att jag varit trött hela dagen..Det är en sak jag jag inte fattar.Ni vet J? Som jag nämnt ett antal ggr..som jag kallade fjortis? Jag fattar inte varför man måste göra värsta stora saken av något så litet? Lix J har ju sagt själv att hon är fjortis. Så vad är problemet? Haha så syynd om dig! Men ärligt är det bara jag som tycker det är så himla töntigt?Men visst fortsätt snacka skit om mig.Du gör mig bara mer kändare and i luuuuve it;) Jaja,men nu orkar jag inte slösa min tid på fjortisar mer! Puss!


"hejj
vi har inte brunkräm och definift inte idomin på läpparna för det är riktigt fult enligt oss, okej jag har foundation på läpparna & tkr jag själv är en fjortis, men jag tkr inte att jag beter mej som en 12åring iaf !
/ jussiie "

HHAHAHAHHAHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar