söndag 9 augusti 2009

hos J.

Nu sitter jag hemma hos J. och vi gör ingenting typ. Vi har kollat på Taken, en jättebra film som handlar om människohandling typ. Det handlar om en flicka som ska åka till Paris med en kompis, men så blir hon kidnappad och hennes pappa försöker fåtag på henne och han har ungefär 96 timmar på sig innan hon säljs utanför landet. Riktigt bra,något ni borde se! Igår såg jag faktiskt Ice Age, fast bara halva sen somnade jag hahah,men den var bra så långt som jag såg ifall! :) Den finns att ladda ner på tankafett.se med bra kvalite:) Imorgon så ska jag & antons familj till Borås djurpark,det ska bli kul! Har inte vart där sen jag var jätteliten! Sen ska jag tillbaka till J. vet inte riktigt vad vi ska göra ifall så ska vi festa ;) Uppdaterar senare! Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar