måndag 27 juli 2009


Ciao bloggen!

Här sitter jag uppe så sent på natten,klockan är redan kvar över ett! Men jag är inte tillräckligt trött för att sova än i allafall! Jag har faktiskt inte gjort så mycket dom senaste timmarna,kollat på Beck med min mamma och sen bara slappat:)

Måste bara säga att jag tycker min mamma är absolut den bästa människan som finns! Visst vi har våra stunder då vi bråkar, & jag kan vara ganska taskig!Förlåt för det,inte meningen! Men jag vet att hon alltid förlåter mig för hon är en sån bra mamma. Hon har ställt upp för mig genom dom svåraste tiderna & dom lättaste. Vi kan prata om nästan allting och hon förstår mig precis! Lägger upp en bild på min mamma, för jag tycker hon är den vackraste människan som finns! jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar