onsdag 29 juli 2009


Hallååååå :)
Just nu är klockan 02.13 och jag är fortfarande vaken! Sitter här med lägenheten för mig själv, fast Johanna är ju här & håller mig sällskap över natten! Vi har haft det mysigt, käkat godis & kollat på film! Idag vaknade jag hos min älskling, klockan 6 på kvällen! Vi käkade "middag" efter det vid klockan nio gick jag till stan och träffade Johanna som kom hem från Kroatien igår!:) Jag fick en jättefin ring,en piercing & såklart ett ciggpaket av henne så snäll som hon är!:) Vi tog bussen hem till mig, sen åkte Johanna och köpte godis så kollade vi på film & hade de mysigt:)Imorn ska vi till Överby en sväng & kolla lite! Efter det vet jag faktiskt inte vadf jag ska göra, träffa Katrin en liten stund tror jag:)Men nu måste jag sluta, ha det bra! Puss/ aallelicious.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar