söndag 12 juli 2009

patetiskt.

Ville bara berätta för er hur mycket jag ÄLSKAR att få anonyma samtal.
Jag älskar verkligen att få anonyma samtal från små fjortisar som ringer och säger att dom är kära i min kille!Synd för er ni kommer ändå aldrig få honom så ni kan ju bara fortsätta ringa era små patetiska samtal. Om ni vill spendera era pengar och tid på att ringa mig.. visst! fortsätt med det! Det bevisar ju bara att ni själva inte har något liv, haha tycker synd om er. Jag hoppas ni själv inser att ni är små patetiska fjortisar och lägger av med sånt trams, ni kommer ingenstans med det. Men jag vet att ni älskar mig så puss på er bitches! ;)


Skönt! Nu fick jag de ur huvudet! Jag ligger fortfarande i antons säng och han sitter o fixar lite med musik för han ska till stockholm imorn i 3 dagar :/ Men jag hoppas han får det roligt! Hahah, jag tycker att alla ska kolla på ALLSÅNG PÅ SKANSEN, för där kanske ni ser honom med en tröja som de står I <3 ALLSÅNG PÅ SKANSEN. hahahaha, det ska ifall jag kolla på! Och nästa vecka åker jag till stockholm, alla som ser mig say HOLLA! :) Idag vet jag inte vad vi ska göra, antagligen ingenting typ, det är ju söndag. Vad finns då? INGENTING. Åhh, såg att min vän J. har lagt in bilder från när hon är kroatien, gud vad härligt det ser ut att vara, tänk 3 veckor där?:O Kolla gärna hennes bilddagbok, Joo3n:) Men nu måste jag sluta. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar