torsdag 30 juli 2009

fjortiiiiiisar


Hellooo biitches!

Nu sitter jag här framför datorn IGEN, fast det var ett tagsen men.. I allafall just nu sitter jag inne på BDB,haaha & så hittade jag en blogg som två "tjejer" fjortisar? skriver,hahahah tycker verkligen att det är sååååå patetiskt när fjortisar verkligen TROOOR att dom kommer bli kända eller är kända, ppfft orka leka bitchar,"xoxo we now you love us bitches!" uuuusssch ni är en skaaam för tjejer som faktiskt kan sminka sig NORMALT & inte 3 kilo brunkräm eller idominsalva på läpparna & är det slut så kan ni ju bara doppa erat huvud i en lerpöl! J & A, you SUUUUCK! "xoxo i now you love me fjortisar;)"


Hahah äntligen har jag det ur huvudet,vet inte vad som händer med mig ibland men ibland flippar jag bara på efterblivna fjortisar!Jag fattar ärligt talat inte hur killar kan tycka att tjejer med 3 kilo brunkräm på läpparna & svarta sträck på kinderna kan vara SNYGGA?! Det är såå ÄÄCKLIIGT FUUUULT!

haha,men i allafall det var allt för mig! :) Puss! / aallelicious ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar