lördag 11 juli 2009


Just nu ligger jag i sängen hemma hos min älskling. Vi ska snart kolla film, efter han har käkat. Det blir väl det vi gör ikväll eftersom det är så jävla dåligt väder.
För er som inte vet eller glömt av så är det fallens på fredag,skriver detta för att jag själv inte ens visste det föräns anton sa det till mig haha. Men det är väl dags för er festsugna att börja köpa in drickat. För det kommer väl vara slut tills på fredag på systemet för er som är 20! Det kommer antagligen regna på fredag med. Såg på aftonbladet att det skulle regna i SJU dagar till,fyfan asså! Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra på fallens. Det blir väl ner till stan en stund o kolla lite, sen festa antagligen:) Alla ni som ser mig får säga hej! Jag har faktiskt tänkt att jag ska börja komma med sminktips/klädtips nyheter om mode & kändisar. Som jag tar reda på själv från internet eller tidning, ingenting jag hittar på! Vad tycker ni?Låter det bra? Men nu måste jag sluta, för nu ska vi kolla film. Jag vet faktiskt inte vad det är för film än, men det kan jag ta reda på tills nästa blogginlägg,så betyg sätter jag den och säger om filmen är värd att se! puss! i now you love me;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar