måndag 13 juli 2009



Hey bloggen.

Sitter här hemma framför datan & gör ingenting. Käkade pizza med K. förut, mycket gott:) Egentligen tänkte jag åka till överby en sväng idag men jag vaknade klockan två idag eftersom jag gick och la mig halv 5, så det kändes inte som det var någon ide att åka så sent.Så imorgon åker jag till överby istället med K & S, det blir trevligt :) Ikväll sover jag antagligen hos S. som bor i vbg, ska bli kul, var ett tagsen vi sågs sist :) Nu är min älskling i stockholm & han kommer inte hem förens på torsdag :/ saknar honom redan! Men jag hoppas han har det roligt! När han kommer hem ska jag överraska honom:) Hjälp mig! Svart eller ljusbrunt & mörka slingor? Vad tycker ni jag passar bäst i?

DAGENS LÅTTIPS:
*Event - lost (without you're love)
*Gabriel antonio - i wanna be the one
*Gabriel antonio - ride for me
*Jordin sparks - battlefield
*enrique iglesias ft ciara - takin back my love
*Cassie - keep on loving me

DAGENS TIPS:
Naturique Beauty Crème - 50 ml

Skäm bort din hud! Motverka ålderstecken med vår exklusiva creme för mogen hud!

Att ge huden näring och skydd utifrån mot yttre påverkan är en viktig del i att fördröja hudens åldrande. I den andan har vi utvecklat vår underbart mjukgörande Beauty Creme för ansiktet. Alla ingredienser i krämen samverkar och tas snabbt upp av huden. Du kommer att känna en upplyftande effekt i ditt ansikte och dina linjer och rynkor upplevs inte så markanta längre. Dessutom blir huden härligt mjuk och får en ungdomlig lyster.

Krämen har en lätt, icke-fet konsistens, en fräsch blommig doft och är berikad med väl utvalda ämnen som druvkärneextrakt (Chardonnay), lykopen, mjukgörande ämnen samt ”skönhetsvitaminerna” E och Provitamin B5.

Aktiva ingredienser: Druvkärneextrakt (Chardonnay), Lycopen, E och Provitamin B5.


Naturique beauty creme har jag, beställde den av misstag. Men som tur jag har så var den ju gratis! Prövade den och den var faktiskt ganska bra, kändes skönt mot huden den var väldigt lätt istället för fet & äcklig. Så Naturique är något ni borde testa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar