tisdag 21 juli 2009

Mycket att göra!


Heeey bloggen!

Det var ett tagsen jag uppdaterade men har verkligen inte haft tid, har vart ute & haft kul så mycket hela helgen ju!:) Imorn åker jag & min familj ju till stockholm, YAAY.. typ naat,är inte så jättesugen på det just nu men det kommer väl! Så idag har jag ganska mycket att göra, måste städa (DET LIGGER KLÄDER ÖVER HELA MITT RUM!)duscha,packa,städa kaninburen & köpa godis och tidningar jag ska ha i bilen påvägen dit:)+ att jag ska hinna träffa min baby idag också:) Men vi åker klockan 10 imorn så jag kanske hinner uppdatera då! Men som alla andra inte tycker så tycker jag faktiskt att min fallens blev ganska lyckad!

TIPS PÅ BLOGGAR NI BORDE LÄSA!

www.yohannalicious.blogspot.com
www.kenzas.se

BLOGGAR NI INTE BORDE LÄSA
http://amandavardet.blogg.se/index.html

Tjejen går mig sjukt mycket på nerverna, kolla hennes videoblogg får ni se själva!
Hon skriver att hon är skitsnygg/bästa självförtroende & allt, men de fattar ju
alla att hon inte har. Hon försöker bara leka att hon har allt de där för att hon också vill bli lika kända som dom här dessie & kissie. Så jävla patetiskt!


DAGENS LÅT TIPS!
Tyga - Cali Love

Han är inte så känd & videon har han gjort själv, måste säga
att han är grymt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar