tisdag 28 juli 2009


Hallåååå bloggen!

Jag tänkte eftersom alla andra gör Hissar & Dissar listan, så varför inte jag? Jag som har så jävla mycket åsikter & nu får jag ju säga precis vad jag tycker. Bra va?:)



HISSAR√
Människor med bra självförtroende! - Bra självförtroende tycker jag att det är något vi alla borde ha!Men inte för bra självförtroende,ha lagom med bra självförtroende killar & tjejer!

Människor som kan stå för vad dom tycker & säger. - Jag tycker att alla borde stå för vad dom tycker & säger. Om man tillexempel sitter bakom en dataskärm & skriver massa dumma & kaxiga saker tycker jag att man lika gärna kan säga det i ansiktet till personen,om man nu är så tuff & vågar det!

Dom goda killarna! - Just nu så tycker jag faktiskt inte att det finns så många "goda killar". Dom flesta vill leka kaxiga & coola eller bara playar andra, så ful stil! "Dom goda killarna" Som kan lyssna, vara ens vän eller pojkvän som inte playar,dom killarna gillar jag!

Jeans! - Såklart ska det vara tajta jeans! Ljusa eller mörka spelar ingen roll,men ljusa tajta jeans tycker jag helt klart är snyggast!

Högklackade skor & platta skor! - Jag tycker både höga & platta skor är bra. Båda har sina fördelar och nackdelar men måste säga att jag föredrar högklackat bäst!

DISSAR.

Diss till tjejer med idominsalva! - Idominsalva är inte alls fint för er som tror det! Det ser bara ofräscht ut även om ni sminkar er lite kan ni se ut som ett vandrade fjortis monster!Det vill ni väl inte?

Diss till folk som viker ut sig på BDB. - Nu har det ju kommit något som heter Fokus till bdb, där alla vill vara med för att få komentarer & uppmärksamhet och för att få den uppmärksamheten så folk ska titta på deras bilder lägger dom ju ut bilder på sina bröst,sin rumpa,sin mage och mycket mer.Jag tycker det är patetiskt i allafall!

Diss till tjejer/killar som gör om sina bilder jättemycket. - Anledningen till att dom gör om sina bilder är väl antagligen för att dom ska se snyggare ut det är väl därför dom får uppmärksamhet,men vafan visa vem du egentligen är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar