måndag 27 juli 2009

Shopping!!








Hallåååå!

Saknat mig? Ja det är klart ni har!:) Haha.. Förlåt för en dålig uppdatering,men jag var ju i Stockholm tills på lördag & samma dag som jag kom hem åkte jag nästan direkt till Anton. Jag hade det faktiskt riktigt roligt i Stockholm..eller ja ganska roligt i allafall. Vi var på Gröna lund & på Skansen och så kollade vi ju såklart i affärer,det var nog det roligaste av allt! Men i allafall, i söndags (igår) Var jag med Sandra en stund vi stack till Lilla edet & chillade. Idag så fick jag min löön!! Så jävla gött! Har verkligen längtat efter mina 3360 kr! Så idag åkte jag & Katrin & shoppade, fast vi kom inte iväg förens vid halv fyra eftersom jag inte hittade mitt bankkort och gissa vart de var? Jo hemma hos ANTON! Så jag fick ta bussen dit, och i stan fick jag vänta i en halvtimme på bussen, sen när jag kom till anton gick bussen bara 1 gång i timmen så jag promenerade ner till stan & mötte Katrin där:) Det blev en hel del saker jag köpte idag, gjorde slut på ungefär 640 kr tror jag, men det var värt det eftersom det var saker jag behövde!Imorgon så ska jag till Sandra en stund & senare på kvällen ska jag och min baby gå på bio & sen ska vi hem till honom och bara mysa!:) Och imorn kommer ju faktiskt Johanna hem från Kroatien,ÄNTLIGEN!Hon har ju fyllt år så måste köpa en present till henne. Någon som har något bra förslag på vad jag kan ge henne? Kalas hos henne på fredag blir det ifall! Sen förmodligen party på lördag!Kolla gärna hennes blogg,www.Yohannalicious.blogspot.se Nu måste jag sluta, ni får ha det så bra! Pussaaar :'*

NYA INKÖP FÖR DAGEN!
*BH från H&M - 149kr.
*Nivea Hårspray från H&M - 64kr.
*Hårspännen från H&M- 20kr.
*Bronzing powder från H&M - 89kr.
*Ideal finish/puder från Cubus - 95kr.
*2 Ansiktsmasker & 1 fotlotion från Kicks - 20kr styck.
*Toffsar/Hårsnoddar från Glitter - 25kr.
*Kofta från Ginatricot - 199kr.
*Jeans från Ginatricot - 99kr.
*Skor från Belle - 199kr. (från Stockholm)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar